Friday, February 26, 2010

Plezier met 2 Jack Russell's .











Gothic Kunst

Vandaag is er regen, Richie zegt dat het vochtig en winderig en onplezierig is, special aangezien het 26 Februari is en wij zijn op weg na de begin van de lente.

Richie maakt iets lekker voor onze brunch, het ruikt zeer goed, hoop dat het spoedig klaar nu dat ik het kan ruiken ben ik uiterst hongerig.

Heb zeer goed geslapen vorge nacht, scheen in een zeer goede droom te zijn geweest, misschien zelfs verscheidene dromen.

Het verjaardag van een goede vriendin, Cecile is vandaag, wij hebben een grote bos van tulpen voor de lunch laten bezorgen bij haar thuis.

Kreeg een zeer opgewekt telefoon bericht rond 11 am, dat de bloemen waren aangekomen, zij klonk zeer gelukkig.

Wens dat ik haar stem van onze antwoord machine kon overbrengen zodat je haar plezier kon horen.

Vooral aardig voor me om zoiets te doen, een vriendin plezier te kunnen geven, extra goed omdat ik niet naar haar huis kan gaan.

Moet Richie vragen om mijn lichaam te reorganiseren voor dat ik kan zitten..

Het was heerlijk; het was een prachtig mengsel van resten van vorge nacht met de toevoeging van sardines.

Nooit gedacht om alles dat over gebleven was bij elkaar te doen en te bakken en dan te eten met gebakken brood en een beetje houmous.

Prachtig en vanavond maakt Richie vis met patat met zachte erwten en bruine saus en ingelegde uien.

Gevolgd door zijn heerlijke pruim en rum ijs crème, de kokosnoten room maakt het super romig.

Toen Richie zei dat hij gedroogde pruimen roomijs had gemaakt dacht ik dat het afschuwelijk klonk.

Dan proefde ik het en het is zeer goed.

Fijn voor mij om zo lekker te eten en zo verwend te worden door mijn lieve schat Richie.

Ik geniet er zeer van, en hij ook, het is een uiterst goede regeling voor ons en voor onze 2 Jack Russell's.

Ondanks het weer is het een goede dag voor me mij, hoop dat het ook een goede dag is voor anderen is.

Goed idee om te genieten van het ogenblik.





Crying Rose Red Sparkling Images

No comments: