Monday, February 22, 2010

Verse Appelsap.













Voel mij nog erger dan gisteren, hoop dat dit snel over gaat, het is echt de hel om MS en verkouden te zijn.

Op dit ogenblik hedb ik veel pijn, alsof mijn rug helemaal verdraaid is en één heup hoger is dan die andere.

Moet Richie roepen en hem vragen om mijn lichaam recht te zetten, zodat ik beter kan zitten, mijn probleem is dat alles zo ongemakkelijk voelt, een nieuwe pijn word nauwelijks geregistreerd.

Niet meteen maar dan gaat het af als een brand alarm en mijn lichaam plotseling registerde en reageert op elke nieuwe situatie.

Dan zijn mijn reacties overdreven aangezien ik alle nu zeer duidelijk voel.

Vreemd om deze vertraging te voelen van dingen en terwijl op ander momenten elke verandering werd onmiddellijk opgemerkt.

Het maakt niet uit of het een verandering van koude tot heet is of anders om is, wat belangrijk is dat ik het op merk.

Aanvankelijk voelt het allen niet goed, voel mij erg koud wanneer het echt werkelijk zeer warm is.

En de verwarming is al een tijdje aan geweest, het is zo warm dat Richie is bijna oplost in de hitte en ik voelde mij nog zeer koud.

Vreemd hoe de signalen van de zenuwen zo raar zijn.

Soms krijg ik een afschuwelijke gevoel van pijn dat niet echt bestaat, enkel vervormde berichten die mijn zenuwen elkaar sturen.

Wens dat ik ook een bericht kon verzenden met de woorden ‘’ verlaat mijn lichnaam nu’’.

Als het alechts een kwestie was dat hersens onzer lichamen controleert dan zouden wij allen genezen worden
Terug in de echte wereld is het een grijze regen achtige dag en onplezierige dag, Richie en de honden keken gelukkig om weer thuis te zijn.

Verse appelsap en paracetamol en THC deden me goed daar net.

Had ook een aardige lunch van gebraden aardappels en bloemkool met kaas in de oven (eten resten van gisteren) die mij goed deden.

Ga nu genieten van deze grijse middag, ondanks dat het weer zo rot is.

No comments: