Saturday, January 23, 2010

Natte Zatedrdag in Janari.













Een zeer donkere dag met natte sneeuw die meteen smelt, Richie heeft de TV ingeschakeld en is na de keuken gegaan om het schoon te maken.

Ik let niet op de voetbal, behandel de TV als radio terwijl ik mijn blog schrijf.

Afgelopen nacht goed geslapen, Spike is na zijn bed gegaan zonder protest vast; misschien wilde hij liever een koekje.

Dacht veel gisteren over mijn eerste indicatie afspraak, hoe ik het lid van de evaluatie team vertelde dat ik kon tot onderaan de trappen komen mits mij iemand hulp gaf, om mijn rechte been van stap tot stap te bewegen.

Zei dat zodra ik bij de voordeur was dat ik niet verder kon lopen.

Mijn fout was dat ik toen nog niet een rolstoel van Thuiszorg had geleend en had tijdens het volledige gesprek erin moeten zitten.

Had beter haar laten spreken en liever slechts vragen geantwoord.

Ik toonde haar zelfs hoe ik nog binnen rond kon lopen met behulp van deuren, muren en meubilair.

In plaats van dat dit haar vertellde dat ik grote problemen had, dacht zij dat al mijn problemen door een beneden huis zouden worden opgelost.

Ik zag enkel huizen died niet aangepast waren, een waar ik niet de deur in kwam in mijn rolstoel.

Jammer dat ik dit niet wist aan het begin, dan zou ik een betere kans gehad hebben om de dingen te krijgen die ik nodig had.

De natte sneeuw is nu vervangen door veel regen en het word eerder donkere vandaag.

Ga nu ontspannen en genieten van de avond, het leven is beter nu de antibiotica is gebeƫindigd en mijn blaas ontstekking is weg.

No comments: