Wednesday, January 27, 2010

Goed Nieuws en niet zo Goede Nieuws.













Vandaag is het vroeg donker, het is slechts 3 uur en reeds lijkt het alsof het licht vrij snel weg is.

Het zou zelfs opnieuw kunnen sneeuwen, het sneeuwde al om de middag en het is kouder geworden, koud genoeg voor meer sneeuw.

Ton, van het RCA was weer keurig op tijd, zoals altijd en aan als gebruikelijke was hij vrolijk en keurig gekleed; het is altijd goed om hem te zien.

Wij allebei vinden dat hij een gewaardeerde vriend is geworden, in de tijd dat hij hier de wond in de gaten houd,en Richie en mezelf steunt, plus het geven van onschatbaar advies aan Richie..

Vandaag vertelde hij ons dat het nog kleiner geworden is, hij zal geen inschatting maken wanneer het weer dicht is, hij hoopt zoals wij allemaal doen, dat het spoedig is.

Drukke middag vandaag, iemand van Welzorg om één van de wielen op de rolstoel te vervangen, later kwam Harm van Welzorg en Michelle van ARCA, mijn consulent om bescherming voor mijn benen te bespreken.

Zij gaan een been zak met thermo voering bestellen, die tot mijn taille vooraan en tot de knie holte achter gaat.

Dat klinkt goed, houd van het idee dat mijn benen zo warm mogelijk zijn en worden beschermd door deze been zak..

De afspraak was zowel goed als nuttig; Michelle bleef tien minuten nadat Harm was weggegaan, zodat wij even konden praten en zij kon kijken of ik iets anders nodig had.

Het niet zo goede nieuws was dat Elwin van Summit zijn baan heeft verlaten, dus zodra ik opnieuw kan zitten zullen wij met een andere adviseur moeten werken.

Jammer aangezien Elwin zo goed was, ben zeker dat zijn opvolger ook een goed opgeleide persoon zal zijn, met de noodzakelijke mensen kennis zoals Elwin had.

Zo goed nieuws en niet zo goed nieuws en misschien meer sneeuw, ik hoop het niet.

De grachten zijn opnieuw bevroren en schaatsers zijn optimistisch geworden, als er een verlenging van de vorst komt dan kunnen zij dromen van de 11 Steden tocht, genoemd na de II Steden waar de tocht langs gaat.











No comments: