Thursday, January 07, 2010

Probeer warm en vrolijk te blijven













Het was goed om Ton en Ludwine te zien, het schijnt een uiterst kleine wondje te zijn, ongeveer 1 tot 2 mm.

Het wordt niet veroorzaakt door de druk van zitten maar misschien door wrijving van kleren wanneer zij aan en uit getrokken worden op de dusch stoel, aangezien de huid zo zeer gevoelig is.

Ton en Ludwine hebben zeer goed gekeken en konden niets zien dat erop wees dat het de resultaat van druk was.

Ton zal aanstaande woensdag om 11.30 uur terugkomen om te controleren dat het o.k. gaat en hopelijk is het tegen die tijd ook gehield.

Wij waren opgelucht dat het niet door het zitten kwam ook omdat het juist zo goed ging met het zitten.

Heb 5 uur kunnen zitten zonder problemen, maandag was er geen probleem en opeens was er een beetje bloed dinsdag.

Ik heb veel gehuild vandaag, eerst toen Ton en Ludwine binnen kwamen omdat ik opgelucht was hun te zien.

Heb ook gehuild toen zij weg gingen omdat ik dan opgelucht was dat het een ongelukje was en niet een groot probleem.

Voel me nu veel beter sinds het bezoek, nu dat ik weet dat zodra het geheild is dan kan ik weer beginne met zitten.

Er was nog een beetje zonneschijn buiten toen ik dit schreef, het was mooi te zien en toen Marianne kort op bezoek kwam was er extra zonneschijn hier in de kamer.

Heb de rest van de middag en avond het zeer rustig aan gedaan, en heb ervan genoten.

Probeer warm en vrolijk te blijven.


No comments: