Friday, January 29, 2010

Koude Donker Vrijdag












Glaswegian Art.
Had afgelopen nacht problemen om mijn ogen open te houden en viel bijna in slaap tot het ogenblik waar Richie de muziek aanzette en het licht uit deed

Tegelijkertijd als het licht uit ging, was ik onmiddellijk wakker en de muziek in plaats van mij te helpen om te slapen hield mij wakker.

Uiteindelijk dreef ik weg en sliep zeer goed tot een spasmes en het lawaai van buitenkant wekte me.

Alles deed pijn zodra ik volledig wakker was, deed meteen mijn armen oefeningen om de stijfheid en de pijn te verlichten.

De oefeningen schijnen te helpen en ik doe ze met volle overgave elke dag, denk dat het ook goed voor mijn hoofd is, geeft me het gevoel dat ik iets voor mijzelf doe.

Richie bracht zijn koffie in de slaapkamer en wij babbelden, met de radio op de achtergrond.

Vandaag op Radio Vijf was het Iraq, Tony Blair was aan de buurt om vragen te beantwoorden waarom hij besliste het UK in deze oorlog te nemen.

Het is lange tijd duidelijk geweest dat wij slechts het zelfde verhaal zouden horen, dit onderzoek zal ons niet dichter bij de waarheid brengen.

Wij zullen slechts het officiƫle verhaal horen.

Richie is zeer bezig geweest vandaag met boodschappen doen, hij heeft de honden gelukkig gemaakt door hen na de dieren winkel te nemen, wsaar hij pens,varkensoren, poens staafjes en twee nieuw speelgoed.

Spike is blij met het nieuwe speelgoed, aardig om hem zo gelukkig te zien spelen met het speelgoed, een bal en een kleine wiel.

Hij was vrij droevig vanochtend toen hij mij zijn stuk speelgoed niet kon geven, hij begrijpt niet waarom hij niet meer zo uitbundig kan spelen doro de ontstekking ni zijn knie.

Het nieuwe speelgoed is goed voor Spike en hij is vrolijker geworden.

Het is een grijze donkere dag hier vandaag, het is opnieuw kouder geworden misschien krijgen wij de sneeuw die zij in Engeland hebben.

Het is ondertussen donkere geworden buiten, het is 5.30 uur en vrijdag avond is begonnen, ik ben van plan om te genieten.

No comments: