Monday, January 11, 2010

Weer En Vries Koude Winters Dag.














Spike sliep in zijn bed in de woon kamer, dat heeft betekende dat ik kon slapen zonder teveel problemen.

Het was een prettige verandering om te slapen, en ik heb ervan genoten.

De nachten ervoor elke keer wanneer ik bijna in slaap viel stond Spike op en begon rond te wandelen.

Hij kan helaas niet rond lopen zonder geluid te maken, en ik slaagde gewoon niet in te slapen nadat ik waker was.

Ik probeerde niet boos te worden, want dit maakt me n og meer wakker en maakt de kans om sucessvol te slapen nog kleiner.

Zodra ik geiriteerd word ben ik ook betrokken bij wat gebeurd en kan dan niet meer zachtjes in slapen.

Haat hoe ik net voor het slapen, kan beginnen te denken over dingen die, ik met succes de hele dag heb genegeerd.

Ik doe mijn best om deze gedachten te negeren.

Ben blij dat op dit ogenblik er niets is dat mij ongerust maakt.

Op dit ogenblik inhaleer ik een zak THC omdat ik veel pijn heb vandaag.

Vandaag is het weer een koude en ijzige dag, hoop dat het spoedig ontdooit en dat tegen het einde van januari het begin van de lente zal zijn.

No comments: