Sunday, January 10, 2010

Vries Koude Zondag in Januari






Winter in Amsterdam.






Winter in Wales.

Het is een vries koude zondag, met een noordoostelijke wind die rechtstreeks uit Siberiƫ komt.

Het heeft voor het grootste deel van de dag gesneeuwd tot de grote plezier van de kinderen die een cursus deden in het Fijnhout theater.

Zij gooiden sneeuwballen tegen de boekenkast kunstwerk aan de zijkant onzer huis, de boeken zijn alle boeken van schrijvers uit de buurt, en het kunstwerk was gemaakt door een kunstenaar uit de buurt.

Het was opnieuw laat geworden afgelopen nacht en helaas kon ik niet slapen, en elke keer da ik bijna in slaap viel stond Spike op liep rond.

Heb mijn best gedaan om te slapen maar zonder succes op de een of andere manier was slaap onmogelijk.

Erg jammer want ik had de laatste dagen zeer goed geslapen en nu opeens niet meer, denk dat ik definitief om 5 uur sliep en sliep door tot 12.30 uur.

En voor dat wij het wisten was het al het einde van de middag en het werd donker en de sneeuw kwam noch steeds in bakken na beneden.

Ben blij dat ik niet na buiten hoef te gaan met de honden

Maar anderzijds zou het fijn zijn wanneer ik dat nog kon doen, ja dat zou feest zijn ook in dit weer.

No comments: