Wednesday, November 10, 2010

Zoveel Pret Te Hebben Als Mogelijk.


Abstract Digital Art.


Spike.
 
Sliep niet zo goed deed vorige nacht, heb teveel over Spike gedacht, zeker wanneer ik hem hoorde rond bewegen met moeilijkheid.

Maar ook gedacht over aardige dingen zoals  met Richie spreken over onze volgende feestje, na het feestje op 17 September, hij had voorgesteld  dat wij op 19 December, onze 9 de huwelijks jaar vieren.

Denk het een goed idee is, wij hebben nog 9 flessen prosecco van September, dat is zeker genoeg voor December.

Zal de zelfde mensen vragen om zich bij ons opnieuw aan te sluiten dit keer, word goede pret voor mij zijn om het te  organiseren en iedereen vragen om iets lekker mee te brengen.

September was heel leuk, iedereen heeft enorm genoten; het was aardig om een groep vrienden voor de verandering hier te hebben.

Jaren geleden organiseerde ik zoiets met een groep vrienden  elke Zaterdag, iedereen bracht iets mee om te eten en te drinken en wij hadden samen een prettige tijd.

Over het algemeen maakte ik een grote lasagne of quiches en andere mensen brachte die salades, brood en wijn of bier brengen.

Toen ik in Reading leefde in Engeland, hadden wij altijd zulke  feestjes elke week, altijd in een verschillend huis.

Bovendien had ik gewoonlijk een paar vrienden voor diner één keer in de week, miste dit werkelijk  toen ik hier eerst was en zo besliste ik om ook `hier te beginnen met deze leuke traditie.

Dat was toen ik de chef-kok was bij een vegetarische eet cafe,  heb van de baan zeer, genoten, vond het heel leuk om nieuwe menu's, een nieuwe schotel van de dag en dagelijkse soep en een salade te bedenken.

Ik mis koken zeer, de laatste keer dat ik kookte was in 2006; het laatste was een kerrie begin 2006 en roereieren begin 2007.

Ben beroofd van veel zaken  in de laatste 5 jaar, ben van mening dat ik alles moet mogelijk moet doen om zo veel pret te hebben dat ik kan terwijl ik kan.


 

No comments: