Sunday, November 14, 2010

Kijkuit Voor Valse Belooftes.

Ik kreeg een mail via een vriendin, met een link naar een pagina, over thuis werken en 5.000 tot 7.000 per maand gemakkelijk kunnen verdienen.

Meteen gingen de alarm bel af bij mij, scheen onbetrouwbaar te zijn er waren geen details over het werk, enkel over het geld je kon verdienen.
 
Geen details van de website en wat zij deden, slechts een hart verwarmend verhaal over een Natasha Reynolds die in Amsterdam met een paar jonge kinderen leefd en  zij  had een blog.

Ik kon  het niet vinden, vond ene Natasha Reynolds, die in Canada leeft en op een vis jreis ging, maar geen vermelding van haar thuis werk en de goede verdientsten.

Fundamenteel is het enkel een verbinding om hun formulier in te vullen, wat hen al je details met inbegrip van bankrekening zal geven, dit voor je ‘’salaris’’

Dit is wat mij betreft, enkel en poging om onze details te krijgen, en is  tot elke prijs te vermijden, onlangs had ik één net toen ik dacht hoeveel ik wenste ik nog kon werken.

De volgende dag kreeg ik een post die me 5.000 per maand aanbood, rechtsweg zag ik dat de spelling en de grammatica slecht waren, en zij gebruikten een hotmailadres.

Ook wist ik dat het nep was, maar toch was ik gevoelig voor, denk dat heel wat mensen ook willen werken.

Ik haat mensen die de kwetsbaarheid van mensen misbruiken, en werk is een goed lokmiddel voor ons allen.

Wij moeten allemaal zeer zorgvudig  zijn, er is  heel veel van deze valse banen in omloop vooral nu tijden hard zijn.

Pas op voor mensen die veel aanbieden voor je details, geef niets ooit aan hen.

Helaas kan ik niet de link toevoegen omdat toen ik de originele mail beantwoordde. mijn mail programma wilde het niet verzenden en bevroor toen en mijn viruscontroleur schrapte de mail.



No comments: