Friday, November 05, 2010

Typische Van De Langzame Bureaucratie..


Gisteren was een vreemde dag nadat de afspraak wegens Stadsmobiel  was voor ons mislukt.

Wij waren zo opgewekt en blij dat wij klaar waren  om naar de belangrijke afspraak in het ziekenhuis te gaan, zodra dat zo wreed werd weggehaald voelden wij wij onzer  energie leeglopen.

Jammer vooral na al het goede werk van Richie die mij gewassen en aangekleed had om klaar te zijn voor 09.30.

Ik stuurde direct een formele klacht naar Stadsmobiel en werd rechtstreeks geïnformeerde dat de bestuurder in het recht was, en wij waren verkeerd aangezien wij 15 minuten vóór de geboekte tijd klaar zouden moeten geweest zijn.

Ik werd verteld dat het de regel was om 15 minuten vóór de geboekte tijd was klaar te zijn, toen ik  vroeg of ik de regels kon zien, verzond Rinie Isselman, van Stadsmobiel mij de link naar hun website.

Ging daar maar kon niet veel informatie vinden en zeker geen regels, heb haar gevraagt per e-mail waar de regels waren.

Rinie beloofde om mij de regels op te sturen, mijn respons was dat het aardig van haar was,  maar hoorde de regels niet op de website te zijn, voor allen te zien en niet in het geheim weg verborgen, op deze mail kreeg ik geen reactie.
           
Heb zo vaak in het verleden moeten wachten op deze bus,  te veel om te vermelden, was een paar keer totaal vergeten voor uren in de winter van 2007/8.

Maar wat ook gebeurd, is Stadsmobiel nooit verkeerd ondanks dat zij kwetsbare  mensen uren langs soms laten wachten grrr!

Hier daar is het e-mailadres:


Voelde mij zeer vermoeid gisteren middag en avond en heb  opgemerkt hoe slecht mijn handen en armen functioneerden.

Zo deprimerende denken over mijn armen en handen, haat het gevoel van verlamming dat langzaam over mijn armen kruipt.

Afschuwelijk dat  het gebeurd en zo spoedig, maar ben niet verrassend niet met MS.

Wat typisch dat ik juist nu het werkblad krijg, heeft maanden geduurd en nu net toen ik begin om mijn hand en arm functies te verliezen word het volgende week langs gebracht.

Typische  van de bureaucratie in de WMO.

No comments: