Tuesday, November 23, 2010

Goede Dag Vandaag.



Soleil couchant à Ivry (Sunset at Ivry.

Armand Gullaumin


http://en.wikipedia.org/wiki/Armand_Guillaumin

De supra pubis katheter operatie ging zeer goed, maar ik was daarna vermoeid en mijn ogen werkten niet goed maar zijn gelukkig opnieuw goed vandaag.

Werkelijk gedacht dat ik blind werd, heb gehoord dat een operatie soms MS slechter maakt.

Ben blij dat ik niet blind was geworden, was vorge nacht eng toen ik plotseling in één keer zeer weinig kon zien, gaf me een zeer grote schok.

Had een reusachtige paniek aanval, Richie heeft geprobeerd om mij gerust stellen dat het waarschijnlijk door de extreme uitputting was.

Hij had gelijk; vandaag zijn mijn ogen weer goed, wat briljant is, aangezien ik mij  zeer ongerust gemaakt had over mijn ogen.

Het andere goede nieuws is dat de rolstoel van  Spike hier is Donderdag,  hopelijk zal  Spike heel wat pret mee hebben.

Het andere goede nieuws is dat de extra besturing van de rolstoel is geïnstalleerd.

En ik krijg een besturing in het midden van mijn perspex werkblad, zodat ik met beide handen kan sturen.

Welke weg kan  klappen onder het werkblad, wanneer ik niet gebruik en mijn laptop wil gebruiken of wil eten, denk dat het goed is om mijn handen zolang mogelijk te gebruiken.  

No comments: