Wednesday, November 03, 2010

Genieten Van De Momenten



Sliep vrij snel en goed tot vroeg vanochtend toen ik  zeer plotseling wekte omdat ik heet was, voelde alsof mijn volledig lichaam in brand was.

Een onplezierige sensatie, dacht dat het de katheter kon zijn, die uit viel of de positie veranderde , tot ik  mij realiseerde dat het over mijn hele lichaam bewoog.

Was van mening dat er was geen beweging van de katheter dus was het slechts de MS.

Deed mijn  armen spoedig buiten het dekbed, gelukkig koelde ik vrij snel  af en genoeg voor mij om mijn armen weer onder het dekbed terug te worstelen.

Het hield niet het gevoel van vlammen tegen die over mijn lichaam ging, maar ik besliste dit te negeren vooral aangezien ik er niets kan doen.  

Lag hier te denken over morgen en mijn eerste  ziekenhuis afspraak, voelde dat ik mij ongerust en bezorgd maakte.

Heb meteen gestopt  met deze gedachtes, omdat het geen zin had verstoord te worden aangezien, het ging gebeuren wat ik ook deed.

Ik zou het daardoor voor mezelf slechts erger maken en  niet het moeilijker maken,  heb eerder de behoefte om alles gemakkelijker maken.

Besliste op te houden mij zorgen te maken, wat zeer goed was, typisch van mij, doe dit altijd, word verstoord en ongerust tot juist vóór het ogenblik zelf wanneer ik de realiteit accepteer en verderga.                                  

Geen punt iets te bestrijden dat ik nu in mijn leven nodig heb, het leven is te kort om het te verspillen.

Niet wanneer ik hier en nu wil zijn, genietend van alle ogenblikken dat ik kan en ik zal het ook doen.  






No comments: