Wednesday, November 24, 2010

Verheug Mij Nu Op Vele Goede Momenten Die Nog Komen

 
Hoogovens, Ijmuiden.

Jan Korthals (1916 - 1972)
Amsterdams Impressionist Artist. 

 Het was een opluchting dat mijn ogen opnieuw gisteren o.k. waren, het mij enorm ongerust gemaakt.

De enige manier dat ik mijn e-mail kon zien was alles in tot 18 moest vergroten en toen kon ik mijn post net zien.

Gisteren waren wij van plan geweest om uit te gaan in de middag, na mijn 10.00 afspraak over was.

En wij hadden gegeten en gedronken, had willen gestuurd worden door Richie.

Wij kwamen niet verder dan de woonkamer aangezien wij waren allebei uitgeput na min operatie en de bezoeken aan de Dieren kliniek van de Universiteit van Utrecht.

Ik ben zeer goed aan het herstellen van de operatie; de wond is zeer klein ziet goed uit en heid.

Gelukkig heb ik geen pijn gehad en ben blij dat het nu helemaal over is, wat een opluchting dat het achter de rug is.

Was gisteren geïmponeerd dat het  OLVG Ziekenhuis mij belde om te zien hoe ik het deed, en om te controleren dat alles goed met mij ging.

Kreeg gisteren de extra besturing achter op mijn rolstoel en binnenkort krijg ik en ander besturing die ik kan gebruiken met mijn handen.

Het was een goede afspraak gisteren ochtend, ik zal de nieuwe besturing eerst uit proberen en als het voor mij werkt, dan word het geïnstalleerd.

Als het niet goed voor mij werkt zal ik andere systemen uit proberen, voel mij gerustgesteld dat er actie zal worden gevoerd wanneer het wordt vereist.

Spike doet het veel beter; hij is opnieuw vrolijk en neemt weer deel wat  Marleen duidelijk fijn vond, zij had duidelijk hun interactie gemist.

Spike beweegt zich veel beter, en loopt veel meer rond binnen en zelfs het lopen in het park ging ook beter.

Zijn rolstoel zal hier  zijn morgen, wij verheugen ons op de rolstoel, hoop dat het hem zal helpen om rond te lopen.

Ik neem het  zeer gemakkelijk vandaag, sliep tot 11.30 vanochtend,was duidelijk nodig om mijn slaap te kort in te halen.

Vorige nacht viel ik in slaap zodra Richie het licht had uitgedaan, denk dat vandaag de laatste sporen van het verdovingsmiddel weg is uit mijn lichaam.

Verheug mij nu op vele goede momenten die nog komen.

No comments: