Thursday, November 11, 2010

Zonder Enige Aarzelingen Of Zorgen.


Experience.

Robert Lohman.


Cubist Male Figure Oil on Canvas

Robert Lohman (American, 1919-2001) 

Ging goed vandaag met Stadsmobiel, de bus was hier om 09.55 en de bestuurder kwam na boven en hielp mij in de lift en in het busje.

Toen rijden wij na  het OLVG ziekenhuis, in het centrum van Amsterdam, op de Prinsengracht, Richie desactiveerde de motor en duwde de rolstoel achteruit op de lift, eens erop en hij heeft het opnieuw reactiveerde.

Dit werkte zeer goed en ik rolde opnieuw zonder problemen af wat goed was, neen beter dan dat, het was briljant,

Vind het eng om achteruit te rijden in de bus en heb mij al weken zeer  ongerust gemaak hierover, was zulk een hulp dat Richie dit voor mij kon regelen, en zo gemakkelijk.

Gaf me werkelijk een veelgevraagde boost, de afspraak ging zeer goed, de arts was aardig, zij heeft alles goed uitgelegd aan mij.

De operatie is nu op 22 November om 11.00 en wegens mijn pijn en de spasmes wil  Dr.Hovius mij totaal verdoven.

Dit is blijkbaar niet zulk een zware, aangezien ik vrij snel zal wakker worden gemaakt en na twee uren van bijkomen kan ik naar huis gaan.

Voel mij vrij gerustgesteld door de afspraak met de uroloog, het was uiterst nuttig, zij vertelde mij dat het een routine verrichting was die 20 minuten vergde.

Was een grote hulp, voelde alsof een reusachtig gewicht van mijn schouders wordt gerold vandaag.

Wekte kalm vandaag, heb mij nu weken lang ongerust gemaakt over de afspraak en de gehele procedure.

En vandaag ging het gebeuren, dus was er geen zin meer om mij nu nog ongerust te maken.

Dit werkte goed en ik was zeer ontspannen en bereid om de arts te zien, ik zal stap voor stap verder gaan zonder enige aarzelingen of zorgen.

No comments: