Sunday, November 21, 2010

Een Rustige Dag.


 
Paysage au bord du Lez, 1870, Minneapoli

Frédéric Bazille

http://en.wikipedia.org/wiki/Fr%C3%A9d%C3%A9ric_Bazille

Had een  zeer rustige dag vandaag, was een ontspannen en rustgevende dag, het was mijn  poging om kalm te blijven en niet verstoord te worden over mijn operatie.

Het zal morgen ochtend om 11.30 plaatsvinden; moet daar zijn om 10.30 in de ochtend zodat  de verpleegkundigers mij klaar maken voor de operatie.

Hoop het uur zal snel overgaan door en zij doen mij onder de narkose en ik kom goed en zonder enige problemen of complicaties weer eruit.

Richie zal met mij gaan voor 10.30 en zodra ik door de verpleegsters weg gehaald, gaat Richie voor een paar uur na thuis.

Dan zal hij om 14.00 terugkomen om te zien hoe ik het doe en of ik al naar huis kan gaan, hopelijk om 16.00.

Morgen in de latere middag zal ik weer huis zijn en het zal gedaan zijn, wat goed zal zijn.

Vanochtend enkel om mij eraan te herinneren waarom ik de supra pubis katheter operatie nodig was, viel  mijn Foley katheter uit.

Spike is veel helderder sinds Vrijdag en vandaag heeft hij heel veel gelopen, hij ging zelfs stil na de woon kamer en stal het pens staafje van Marleen.

Het zag zo lief uit wij lieten  hem verdergaan, het was zo leuk om hem zo te zien lopen door de slaapkamer en terug naar zijn bed met zijn trofee.

   



No comments: