Saturday, November 13, 2010

Vermoeid Maar Gelukkig



Ben Haverman.
Dutch artist.
1942-

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ben_Haveman

Ik voel mij zeer vermoeid vandaag en Richie ook, na de week die wij hebben gehad, gisteren was een zeer zware dag.

Voor zowel Richie als voor Spike, die uren van onderzoek moest ondergaan, en voor mij die geduldig wachtte thuis op hen dat zij  naar huis komen.

Een grote opluchting  om  van Richie te horen dat zij op het weg naar huis waren en hij had goed nieuws over Spike voor mij.

Het was zeer ongerust makende om te zien hoe het lopen van Spike erger  werd en dan dat het donderdag praktisch  totaal stopte.

Wij dachten dat het een neurologisch probleem zou kunnen zijn, dit heeft onzer bezorgdheid  aanzienlijk verhoogd.

Het leek alsof Spike spasmes had, dacht bijna dat het MS of Parkinson zou kunnen zijn.

Horend  dat het was een hernia scheen bijna prachtige nieuws in vergelijking met de andere dingen die ons zo ongerust had gemaakt.

Wanneer Richie thuis was vertelde hij  mij de diagnose, het betekent en operatie.

Beter dat dan het nieuws dat er niets was wat zij voor onze mooie Spike konden doen en de dierenarts moest  hem in laten slapen gisteren.

Wij zijn zo gelukkig dat iets kan worden gedaan en het probleem van Spike zal zeer spoedig worden behandeld.





No comments: