Thursday, January 20, 2011

Weer Een Dramatische Avond En Nacht.



Country road in Provence by night
Vincent Van Gogh.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vincent_van_Gogh
Wij hadden weer een dramatische avond en nacht vorige nacht,  Richie had de verwarming a aangezet voor mij daar te nemen voor een veelgevraagde douche.

Iets was niet helemaal niet goed, zodat Richie mij even in een warme handdoek Iingepakt terwijl hij ging onderzoeken wat gebeurde.

Het bleek de verwarming te zijn die niet werkte, zodat er geen verwarming en geen warm water, het was vrij een onplezierige verrassing.

Richie waste mij en gebruikend een ketel heet water, het werkte maar was niet  zo aardige als een mooie hete douche.

Eens in de woonkamer, om 19.15 belde ik de nood telefoonnummer van onze eigenaar, zij zeiden  een centrale verwarminging engineur  zou bellen en onze boiler zou komen herstellen.

 Om 21.40 en 22.40 werd mij  het zelfde verteld, en opnieuw zonder resultaat, wij zaten nog in de koud.

 Tot slot om 23.40 vertelde een call centre medewerkerr ons dat niemand  die nacht zou zijn, in feite kwamen zij slechts als het onder het vriespunt was of er een overstromming was.

 Bli om eidelijkde waarheid te horen en wij konden naar bed gaan, jammer dat de drie anderen niet even getrouw waren geweest.

Vandaag kon ik definitief aan het verwarmende ingenieurscall centre bij 11 spreken vanochtend en hoorde iemand hier tussen 12 zou zijn en 18, ik zo spoedig mogelijk om iemand vroeg.
Zij zeiden zij zeer bezig waren en niet om het even wat konden beloven, en iemand bij 11.45 aankwam en door 12 wij opnieuw warm waren.

 Ik riep hen terug naar dank hen voor hun snelle reactie en goede zorg en ik werd overvloedig gedankt, blijkbaar roept niemand hen ooit terug naar dankt hen, ben ik zo blij ik.
.

No comments: