Thursday, January 13, 2011

Thursday, 13, January, 2011. Het Is Een Zeer Lange En Vermoeiende Week



 
Dreaming with Open Eyes
The Vera, Silvia and Arturo Schwarz Collection of Dada and Surrealist Art from the Israel Museum.

Het is een zeer lange en vermoeiende week geweest,  ziek zijn met een adem halings ziekte, is zeer zwaar voor mij, het is moeilijk en pijnlijk om te hoesten

Dinsdag was vreeslijk nadat ik  uren heb gehoest wat zeer veel pijn deed, alsof ik in stukjes werd gescheurd.

Na uren heb ik een beetje bloed opgehoest, dat ons ongerust maakte, Richie telefoneerde de arts, die meteen hier kwam.

Zij was reeds bij ons geweest de dag ervoor en bronchitis geconstateerd en georganiseerd antibiotica van de apotheek.

Toen zij  Dinsdag middag was, had ik een temperatuur, en de arts dacht dat mijn bronchitis een longontsteking was geworden en beslist mij naar het ziekenhuis te sturen,

Maar komisch genoeg genoeg tegen de tijd dat ik in het ziekenhuis was en zij mijn temperatuur namen, had ik geen koorts meer.

Ik denk dat het lange hoesten de stijging van de temperatuur veroorzaakte, die met het bloed een hoogtepunt bereikte.

Het zag eruit als veel meer dan het werkelijk was, een klein beetje bloed kan  zeer dramatisch en eng uitzien.

Gelukkig gebeurde het slechts een keer, wat meer dan genoeg was voor mij en voor Richie, het  OLVG ziekenhuis is zeer goed, met uitstekend personeel dat mij grondig heeft bekeken.

Toen zij werden tevredengesteld dat ik geen ziekenhuis verzorging nodig had  lieten zij mij naar huis gaan.

Wilde bijna de arts zoenen die mij naar huis stuurde.

Ik voel mij nu uiterst vermoeid en zwak en verheug mij op om beter te worden van deze vreselijke griep.










No comments: