Wednesday, January 26, 2011

Weer Een Goede Afspraak.



"Ridicule is Nothing to be Scared Of’’ 2006.
James Gobel.
http://www.marxzav.com/artist.php?artistID=26#

Had weer een zeer goede afspraak vandaag om13.00 met Denis van Quattron en mijn Ergotherapeut Johanneke.

Denis heeft mij en het bed opgemeten voor kussens, die mij zullen helpen om een stabiele positie in bed te hebben, ik verheugd mij erop, zij zouden klaar moeten zijn in Maart.

Het was slechts een afspraak van 1 uur en 30 minuten, maar ik voel mij nu zeer vermoeid en Richie ook.

Zou erg goed zijn om deze kussens spoedig te krijgen, aangezien ik geen stabiele positie in bed kan handhaven.

Dit is zeer vermoeiend en leidt tot heel wat onnodige spanning,  ik heb al meer dan genug spanning van het hebben van Progressieve MS dan ik nodig heb.

Gelukkig heeft Richie wat meer hoofdkussens en kussens gevonden en ik zit nu redelijk goed, wat briljant is speciale na de laatste paar  uren van ongemak.

Krijg nu een douche en misschien zelfs mij haar geknipt, dat zou prettig zijn, mijn haar iis lang boven op mijn hoofd.

Hangt vanaf hoe Richie zich voelt, aangezien hij schijnt verkouden te worden, ik hoop dat ik het niet ool krijg.
]

No comments: