Saturday, January 15, 2011

Friday, 14, January, 2011. Op Dit Ogenblik Ben Ik Uiterst Vermoeid

 
Tomaz Setowski.

Poolse Kunstenaar geboren in 1961
Op dit ogenblik ben ik uiterst vermoeid wegens deze afschuwelijke griep en bronchitis en geneesmiddelen zoals antibiotica en codeïne die ik moet nemen.

Ik hoop dat ondanks deze vermoeidheid en pijn dat ik nu begin om vooruitgang te boeken en spoedig beter zal worden.

Ik weet van mobiele vrienden dat deze griep dit jaar zeer zware is, het schijnt dat de meesten ziek zijn voor een maand of meer geweest te zijn.

Één vriend van van ons deed er twee maanden om helemaal te herstellen, zodat ik zeer geduldig moet zijn en het zeer rustig moet  nemen terwijl ik zo ziek ben.

Het voelt werkelijk vreselijk, het is een van de ergste griep in jaren, slechter dan in 2001 en ook in 2006.

Wat ik de meesten dit keer haat is hoe het mijn ogen heeft beïnvloedt, mijn ogen zijn zeer vermoeid en functioneren niet goed.

Ik  ben werkelijk te ziek en vermoeid en zal dit kort houden, was erg fijn om veel mooie post en commentaren van vrienden te krijgen, wat een prachtige boost was voor Richie en mij.

Prachtig om dergelijke goede vrienden te hebben, ik waardeer al de steun, en ook de vriendschap en de liefde die ik van mijn mooie blog vrienden krijg.

Dank voor al de bezoeken aan mijn blog en prachtige commentaren, ik hou van alle blogvrienden die ik heb gemaakt, zjj maken mijn leven veel beter.






No comments: