Sunday, January 09, 2011

Zaterdag, 8, Januari, 2011. Dramatische Zaterdag.

 
Cyril. 

Een zeer late post vandaag omdat ik zo moe was na het drama van de laptop adapter.

Een wat een afschuwelijke schok vandaag dat was, niet lang voordat dit gebeurde startten mijn laptop op en voor één minuut was de op batterij 100% en aan het laden.

Het volgende moment werkte het niet meer,  het laadde niet en het verloor kracht zeer snel, het ging van 100% tot 96%  met spoed.

Richie probeerde alles om uiteindelijk te besluiten dat ik een nieuwe adapter nodig had.

Zonder de adapter geen laptop en geen contact met het Internet, wat een drama het scheen zeer lang zonder internet en was enkel drie uren.

Daarna zei Richie het was vreeslijk mij  zo kalm te zien en zo stoïcijns, toen wist hij  dat ik werkelijk verstoord was.

De idee ik zou moeten wachten tot de Dinsdag om een nieuwe adapter van MyCom te krijgen, die ik telefoneerde om te zien of zij een adapter hadden.

Zij stelden voor ik naar hun winkel zou kommen en de universele adapter eerst probeer en als dat niet werkte konden zij een bestellen.

Richie ging naar de winkel met mijn laptop en keerde terug naar een paar uren, toen had hij een adapter voor mij.

Briljant, hij had een uur  gewacht bij  MyCom, voordat zij hem kon helpen, en toen bleek dat zij niets hadden en het nmoest besteld worden, het zou dinsdag in de winkel zijn.

Richie betaald voor de adapter, en verliet de winkel ongelukkig dat ik niet tot Dinsdag zou verbonden worden met de internet.

En toen, herinnerde hij zich aan een kleine computer winkel op de Overtoom, en ging daar.

Hij had hij geluk daar,  de man in de winkel doorzoekt zijn opslag ruimte en vond een adapter voor mij.

Toen Richie terug  kwam met een nieuwe adapter voor mij kon ik weer mijn laptop gebruiken.












No comments: