Saturday, January 29, 2011

Een Goede Vriendin.


Sunset-over the Arabian Sea.

Joseph Pulikotil's photo from Face Book.

http://pulikotilthomasjoseph.blogspot.com/ 

Ik genoot van een ontspannende dag gisteren en ben van plan om te ontspannen en van een prettig weekend te genieten.

Volgende week zal ik twee afspraken op Woensdag hebben, ik hoop dat de 15.30 met Annelies can ARCA, mijn WMO adviseur en Harm van Welzorg, zal resulteren in eer langer beugel voorhet werkblad.

Zou goed zijn wanneer er directe actie is en het probleem vlug zal opgelost worden.

Ik zal niet meer over denken  tot volgende week; het is nu het weekend dat het best hier en nu van wordt genoten.

Ga erover denken wanneer het gebeurd en dat zal volgende week Woensdag zijn.

Verheugen mij opspreken meteen zeer goede vriendin op Skype morgen, uitstekend om met Jaya te spreken.

Wij missen haat zeer nu zij in Canada woont, zal goed zijn om  haar morgen om 22.00 te spreken.

Het was vreselijk toen zij terug naar Canada verhuisde in 2003, een afschuwelijke schok maar één waar wij mee moesten leven.

Welke wij ook doen, maar wij allebei missen haar regelmatige bezoeken van Jaya aan ons, zij bezoekte ons 3 x elk jaar toen zij in Engeland leefde.





No comments: