Sunday, January 16, 2011

Saturday, 15, January, 2011. Optimistisch Te Blijven.


Surrealistisch Namibia.


Voel mij een klein beetje beter vandaag, maar ben zeer bewust dat ik heel wat genezing nog te doen heb, aangezien ik nog zeer zwak ben.

Mijn luchtwegen zijn  nog verstopt, maar  niet  zo volledig en pijnlijk zoals begin de week.

Vorige nacht slaagde ik zelfs erin om niet helemaal  rechtop te zitten om te slapen.

Wanneer ik niet zittend slaap heb ik een eindeloze pijnlijke hoesten, aangezien het zo was op Maandag en Dinsdag.

Werkelijk bewust dat ik het zeer gemakkelijk moet nemen en niet teveel doen terwijl ik met deze afschuwelijke griep zo ziek ben.

Richie ondanks dat hij ook ziek is zorgt zo goed voor mij, zoals hij altijd doet en de reacties op mijn blogs en veel e-mails helpen mij om optimistisch te blijven.




No comments: