Saturday, January 22, 2011

Gelukkige Honden.


Cyril.

 Ik ga het zeer gemakkelijk vandaag nemen; Ik begin mij langzaam beter te voelen van deze zeer smerige griep.

Maar ik moet extra zorgvuldig zijn dat ik geen dingen overdrijf, dat is zo gemakkelijk gedaan.

Ik heb ook nieuwe lenzen in mijn bril, waar ik moet wennen, over een paar dagen om mijn ogen niet te vermoeien.

Richie is ook beter aan het worden; hij heeft net de honden naar het park genomen, het nieuws werd met blij geblaf begroet.

Marleen en Cyril worden zeer vriendschappelijk en genieten van elkaar wat zeer mooi is om te zien.

Cyril schijnt hier te wennen, hij  heeft nu meer gewicht en spier, en hij houdt van zijn nieuwe routine en ons en vooral van Marleen.

Zo blij wij hebben Cyril een nieuw leven, gegeven dat hij nodig had.

Goed om hem te zien langzaam uit zijn depressie te komen en gelukkig worden hier met ons.

Onze goede vrienden van Wales, Gareth en Paul bezoeken one later, zij  zijn in Amsterdam voor een snel bezoek, wij verheugen ons op het zien van hen later vanavond


No comments: