Sunday, January 09, 2011

Cryil Word Gelukkig.


The Red Tower.
Giorgio de Chirico.
http://en.wikipedia.org/wiki/Giorgio_de_Chirico

Ik wilde over Cyril gisteren schrijven en niet over het drama van de gebroken adapter; tegen de tijd dat Richie terugkwam was ik zeer moe.

Blij dat ik erin slaagde ik erin om kalm buiten te blijven; binnen was ik zeer overstuur.

Zo  blij dat ik het niet erger makte dan het reeds was, geen zin om mij op tewinden over iets dat ik niet kan beïnvloeden

Ik had over Cyril willen posten, hij doet het goed hier bij ons. Het schijnt hem hier goed te bevallen.

Hij volgt Richie overal, wanneer ik in bed ben is hij of onder of naast mijn bed, hij sleepte zelfs een hond deken aan de voet van mijn bed.

Hij houdt op mijn bed te zijn, in feite sprong hij drie keer op mijn bed toen hij net hier was op afgelopen Woensdag.

Wat lief was, sindsdien wanneer hij op mijn bed wil gaat hij  piepend tot Richie hem op mijn bed zet.

Cyril en Marleen  beginnen goede vrienden te worden,

Vrijdag en gisteren speelden zij leuk samen in het park.

Zij hebben ook gespeeld in het huis, met veel speel grommen als de andere dichtbij hun speciaal stuk speelgoed komt.

Allebei zeer duidelijk genieten van de interactie met elkaar, zodat wij blij wij hebben Cyril een kans gegeven.

Hij is lief en zeer speels hond, die werkelijk geniet van ons, Marleen en zijn nieuwe routine.

Kan nog niet geloven dat iemand deze verrukkelijke kleine hond 5 jaar gehad heeft en hem niet goed behandeld heeft.

De lange teen nagels wijzen erop dat hij nooit is      gaan wandelen in jaren werd genomen, hij had   lange  nagels die voor hem te lang waren om goed te lopen.

Het verbazen mij maar er schijnt heel wat van deze achteloosheid te z ijn  hoofdzakelijk wegens onwetendheid is over wat een hond nodig heeft.

Op Donderdag had Cyril jaarlijkse injecties, en werd gechipt en Richie ontwormd  en deed vlooien spul thuis.

Zo heeft hij nu alles om van zijn nieuw leven met ons te genieten,hij toont alle tekens van hier gelukkig te zijn.



No comments: