Monday, January 24, 2011

Twee Drukke Dagen.



The Elephant Celebes.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Elephant_Celebes

Helaas schijnen onze twee vrienden, Gareth en Paul beide verkouden te zijn, zodat wij niet hen niet nogmaals kunnen zien tijdens hun bezoek.

Een echte jamgmer maar ik kan het mij niet riskeren om weer ziek te worden, niet wanneer ik net begin te herstellen van deze vreselijk griep.

Wij zijn allebei zeer droevig over dit maar niets dat wij over dit kunnen doen.

Ik heb een drukke paar dagen, morgen wordt mijn bed veranderd.

Zelfde bed behalve ik kan dan beter zitten in het nieuwe  bed
    
Dan zodra de mensen het controle bord op het bed hebben gezet kan ik het uitproberen.

Dan word mijn rolstoel opgehaald om 15.00, zodat kan de besturing kan worden midden in het Perspex werkblad worden gezet.

Op Woensdag zal ik kussens krijgen om mij te helpen een stabiele positie in bed  te handhaven.        

Alles gebeurd in de volgende twee dagen.              

No comments: