Sunday, January 30, 2011

Vrij Je Leven Te Leven.


Philippe Halsman's Photograph of Salvador Dali and Surreal Motion.

http://en.wikipedia.org/wiki/Philippe_Halsman



Philippe Halsman’s Photo of Salvador Dali and Surreal Motion.

http://en.wikipedia.org/wiki/Philippe_Halsman

Richie vertelde mij gisteren dat hij dacht dat ik zeer moedig was, hij was zeer onder de indruk hoe hij mij ziet weigeren om MS mij te laten tegenhouden.

Ik kan niet veel doen, maar doe wat ik kan doen, dit bewonderd hij, dat ik doorga en mezelf blijf.

Hij zei dat het prachtig was om te zien hoe ik niet op de zijlijnen ben gaab zitten, nee ik  heb geweigerd slechts omdat ik mijn lichaam niet kan bewegen.

Hoe ik mijn eigen werk doe, door elke dag een post voor mijn blog te schrijven, elke dag schrijf ik omdat het zeer belangrijk is voor mij om te doen.

Aangezien ik heb mijn mobiliteit verloren is mijn schrijven uiterst belangrijk voor mij geworden, ben  zo blij dat Internet beschikbaar is.

Zonder de Internet en de blogwereld zou ik uiterst geïsoleerde zijn nu en zou nergens hebben om mijn ervaringen te delen, omdat  MS mijn leven en het leven van Richie heeft kaput gemaakt.

Met mensen rond de wereld te kunnen communiceren is ongelooflijk belangrijk en zeer goed voor mj.

Het feit dat er mensen van 139 landen op dit ogenblik mijn blog lezen is een prachtige gedachte, hou van af en toe te bekijken welke landen op de lijst zijn.

Ik verwonder mij  over de vele landen die op mijn lijst van landen zijn, dat ie erg fijn te zien.

Ik was zeer gelukkig om Iran, Myanmar, Jordanië, Ethiopië, Alland Eilanden, India, Saudi-Arabië, Tunesië en de Cook Eilanden en Egypte te zien in de lijst.

Hoe prachtig dat de mensen van 139 landen mijn blog lezen, het is echt prachtig, ik houd van het idee van communicatie met dal  die mensen die mijn blog lezen.

Communicatie is zo belangrijk voor ons allen; om in communicatie met elkaar te zijn en onze verhalen te vertellen is zo belangrijk.

Ben zeer sterk van mening dat er een grote behoefte  is overal aan vrije communicatie tussen alle mensen izodat wij kunnen elkaar steunen en kunnen het leven leidendie  wij allemaal willen leven,
.













No comments: