Friday, January 07, 2011

Thursday, 6, January, 2011. En Nieuw Begin En Een Nieuwe Naam.




Cyril.
Gisteren was een zeer uitputtende dag, wij waren beide opgelucht, ik zodra de katheter problemen waren opgelost.

Vlak nadat ik mijn blog post postte en mij verheugde mij op een ontspannen avond en toen ging de telefoon.

Het was Rebecca, een vrouw die ik een mail stuurde vlak nadat Spike stierf, die een nieuw huis voor haar Jack Russell wilde vinden.

Helaas waren wij net te laat, de hond was al weg op een proef plaatsing, wat een enorme teleurstelling was

Wij waren allebei teleurgesteld omdat hij leek een aardige kleine hond, ik heb  Rebecca een mail gestuurd met het verzoek om mij te laten weten wanneer het niet ging.

Ik kreeg een mail  Maandag dat de proef plaatsing  niet werkte en vroeg of wij nog in haar hond geïnteresseerd zouden zijn.

Heb onmiddellijk gezegd  dat wij nog geintereseerd waren, en gewacht om meer te horen.

Op Dinsdag avond belde Rebecca om te zeggen dat  zij ons wilde ontmoeten.

Zij stelde voor om  later die avond terug te bellen om iets af te spreken, maar zij belde niet.

Ik heb haar de volgende dag en mail gestuurd om te weten te komen wat gebeurde, en als het ging gebeuren.

Zij  mailde dat het doorging, heb de hele dag gewacht om van haar te horen.

Dan precis 19.00 belde Rebecca om een afspraak te maken en nog dezelfde avond.

Zij stelde voor om 20.15 bij de hoofd ingang van Amsterdam C.S te ontmoeten met onzer honden, als zij het met elkaar o.k. waren mochten wij hem naar huis nemen.

Richie naar C.S om Rebecca en Jacky te zien, de honden te ontmoeten elkaar en waren o.k.

Richie  kwam naar huis om 21.00 met onze mooi  nieuwe hond.

Hij was zeer opgewekt om hier te zijn en begon wild te spelen met het honden speelgoed alsof hij nog had welk voordien gezien, het was een lief gezicht

Verscheidene speelgoed werd ‘af gemaakt in het proces wordt toen wij toe keken hebben wij besloten hem Cyril te noemen.

En nieuw begin en een nieuwe begin.







No comments: