Tuesday, January 18, 2011

Gisteren was inderdaad een zeer goede dag

 Gisteren was inderdaad een zeer goede dag, zeker vergeleken met de dagen ervoor was het zo veel beter.

Voelde goed dat ondanks dat ik  mij slechter voelde dan de dag ervoor, ik had een goede afspraak met Mathilde, mijn uitstekende fysiotherapeut.

Ik was zo gelukkig dat ik zelfs erin slaagde om de arm oefeningen te doen en opnieuw gebruik makend van  de gewichten rond mijn polsen.

Na de fysio sessie kon ik het effect goed merken in mijn spieren wegens mijn hard werk met de ½ kilo gewichten.

Wat de dag beter maakte was het feit dat ik mij niet meer misselijk voelde en mij op het avond eten verheugde, heb brood & marmite tijdens de dag gegeten.

Vorige nacht genoot ik werkelijk van het lekker eten dat Richie had gemaakt voor ons, ondanks dat hij zo zwak van deze afschuwelijke griep voelt.

 Het was zo goed het voedsel weer te kunnen proeven en van het allemaal te kunnen genieten en het kunnen eten was ook schitterend.

Richie bakte twee appelen gevuld  met gedroogd fruit, en gemengde schil, wat herrlijk is.  








2 comments:

Annemiek said...

Fijn dat je je langzaam weer wat beter voelt.

Herrad said...

Hi Annemiek,
Het was zeer langzaam tot ik weer gezond was.
Bedankt voor je bezoek en reactie.
Liefs,
Herrad