Wednesday, January 19, 2011

Nieuwe Bril.


Ik begin mij iets beter te voelen vandaag, blij dat ik niet meer op de antibiotica ben aangezien zij schijnen mij van alle energie te beroven.

Vandaag word het een korte post, omdat Richie mijn bril op dit ogenblik neemt na de opticien, de nieuwe lenzen kan aanbrengen die ik moet hebben.

Op dit ogenblik gebruik ik mijn oude bril die o.k. is maar zij zijn niet ideaal, ik wil mijn ogen niet teveel stress geven door veel lezen.

Verheug  mij op morgen en mijn nieuwe bril morgen middag om16 uur wanneer Richie kan gaan en de bijgewerkte bril, voor mij halen.

Het zal goed  zijn om de bijgewerkte bril te krijgen morgen middag, jammer dat ik zo lang moet wachten.

Vorig jaar maakte de opticien mijn nieuwe bril de dag nadat hij kwam en mijn ogen voor de nieuwe bril had opgemeten.

Ik kan nauwelijks op mijn nieuwe bril wachten, reeds na  30 minuten, beginnen de oude bril lastig te zijn voor mij.

Richie is net naar de opticien gegaan  en hij komt via de markt en MyCom terug naar huis.

Zodra ik dit heb gepost zal ik het zeer gemakkelijk nemen en helaas betekent dat geen lezen of het schrijven voor mij tot morgenmiddag.




No comments: