Thursday, January 27, 2011

Weer Teleurgesteld Door Welzorg.


Flying Dutchman,2006.
George Grie.
http://en.wikipedia.org/wiki/George_Grie

Welzorg heeft mijn rolstoel niet om 13.00 terug gebracht, zoals zij hadden beloofd en zij zelf hadden gepland.

Wat me ergerde was het gebrek aan communicatie van hun kant; zij moeten vrij vroeg geweten hebben gisteren dat zij niet het werk niet op tijd konden gedaan krijgen.

Ik leerde tijdens mijn beroeps leven dat het slechte nieuws beter snel wordt meegedeeld aan de klant, en dan vertel je hoe jij de situatie voor hen zult verhelpen.

Gisteren belde ik maar kon niet de planning afdeling van Welzorg bereiken, probeerde 3 keer.

Toen stuurde ik een e-mail en kreeg geen antwoord, telefoneerde opnieuw dit keer heb ik met hun planning afdeling kunnen spreken.

Dit was om15.30, twee en half uur, na de beloofde tijd van 13.00 werd ik verteld dat ik zonder mijn rolstoel zou moeten doen.

Een grote teleurstelling en wat onprofessional en zonder zorg voor hun klanten.

Maar  helaas was gisteren was enkel een voorbeeld van hoe Welzorg hun gehandicapte klanten behandelt; zij hebben duidelijk geen zorg voor hun klanten.

Mijn rolstoel kwam vandaag terug om11.30, wens ik kon zeggen dat zij goed werk hadden gedaan maar helaas is dit niet het geval..

Zij hebben het besturine mechanisme in mijn wserkblad gedaan, maar er is niet  genoeg ruimte om het veilig opzij te klappen.

Dit gebeurt regelmatig wanneer ik de Motomed gebruik og transfer van rolstoelnaar bed of andersom.

Omdat er niet voldoende ruimte is betekent dat het Perspex werkbladste dicht bij  mijn gezicht komt.

De oplossing van Richie is om het hele wserkblad af te halen om niet mijn gezicht of ogen te raken.

Dit is werkelijk geen goede oplossing op het ange termijn aangezien het zwaar en onhandig is.

De Perspex werkblad werd ontworpen om het maakelijk weg te klappen aan de rechte kant van de rolstoel.

Niet om met door Richie te worden geworsteld en misschien zijn rug in het proces zeer doen.

Wat jammer dat Welzorg dit eenvoudige techniek niet goed gedaan heeft en het functionaliteit van het werkblad heeft ontnomen



No comments: