Tuesday, January 04, 2011

Hoop Dat Ik Het Spoedig Kan Besturen.




Ubu Imperator.
Max Ernst.
http://en.wikipedia.org/wiki/Max_Ernst

Vandaag is één van die dagen geweest, die om 08.00 begon toen  mijn rolstoel werd opgehaald zodat de nieuwe besturing kan worden geïnstalleerd.

Richie nam zijn fiets na de fietsenmaker en kwam snel terug, n iet zolang daarna ,en hij hees mij uit bed.

Nadat Richie mij een douche gaf en ik werd aangekleed, wij verwachtten dat mijn WMO adviseur  Annelies en Harm van Welzorg elk moment zouden aankommen.

Net toen ik mijn tanden borstelde ging de telefoon en het was Annelies die mij vertelde dat zij een beetje later kwamen.

Een uur later waren zij hier met de rolstoel, Richie deed mij in de stoel en ik probeerde om met het middenblad besturing te sturen dat voor mij op een werkblad was.

Ik vond het zeer moeilijk eerst om te sturen en was ongerust  waarom het zo moeilijk was en slecht voelde.
Dan wees Richie erop dat er geen arm steunen waren, ik moest mijn schouders zelf ophouden, dit veroorzaakte heel wat spanning en pijn.

Dit zal opgelost door de middenbladbesturing in mijn eigen  werkblad te installeren  met arm steun.

Ik zal het morgen testen wanneer ik naar het ziekenhuis moet voor de eerste supra pubis katheter wissel moet gaan.

Het ziekenhuis bezoek is zeer handig en geeft mij de kans om het goed te testen in de brede gangen.
 
Vanavond ben ik zeer vermoeid na vanmiddag en overstuur worden over de middenblad besturing  hoop dat ik spoedig kan besturen.






No comments: