Monday, January 17, 2011

Voel Mij Erger Vandaag.



The Railway Crossing, 1919, oil on canvas.
Ferdinangd Leger.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fernand_L%C3%A9ger

Vandaag voelde ik mij erger dan gisteren; heb een goede Fysiotherapie afspraak gehad.

Het is op dit moment één voorwaartse stap en twee stappen terug, dit zal  de situatie zijn  tot ik totaal van deze vreselijke griep word hersteld.

Vreemd om mij zo veel zwakker te voelen dan gisteren, maar ik veronderstel dat het moeilijk is voor iedereen om van deze griep te herstellen.

Hoop dat ik vanavond wil eten, vorige nacht was ik niet zo scherp om te eten, maar ben verleid door aardappel puree en een gepocheerd ei.

Mijn grote favoriet op het ogenblik is brood en marmite dat ik altijd kan eten.

Marmite en brood zijn een grote oplossing voor mij geweest toen ik niet wilde eten, maar met eten kan ik beginnen om beter te worden.

Ik ben zeer gelukkig dat mijn afspraak met Mathilde, mijn fysiotherapeut zo goed vandaag ging; het heeft mij een grote boost gegeven.

Werkelijk wat ik nodig had, vooral vandaag omdat ik een beetje zwakker ben en niet gedeprimeerd wil worden.

Moeilijk om down te worden peciale na zulk een zware periode van griep als nu, zowel Richie en ik zijn erg ziek, en wij moeten nu allebei langzaam genezen.


No comments: