Saturday, January 29, 2011

Vrijdag, 28, Januari. Misschien Is Een Oplossing In Zicht.

Vandaag is een ontspannen dag geweest; Richie knipte mijn haar en verzorde mijn vingernagels, voelde mij zeer goed zodra het was gedaan.

Grappig hoe ik altijd het idee van knippen  haat, maar zodra het wordt gedaan voel ik werkelijk goed.

Sinds ik begon mijn haar kort te hebben als het iets langer wordt dan een paar  cm voel, voel ik  mij niet opmijn best.

Zodra mijn haar opnieuw kort voel ik mij sneller, ik weet er is geen verband behalve psychologisch is.

Het korte haar maakt mij gelukkig en gelukkig heb ik geen hindernissen om dingen door te denken,, veronderstel dat het mij geestelijk behendiger maakt.

Blij dat ik snel was, en een e-mail verzond naar de relevante mensen, om zij op de hoogte te brengen van het probleem met het werkblad en ontving een e-mail met een afspraak.

Dit zal 15.30 deze komende Woensdag zijn, dan kunnen Annelies en Harm van Welzorg komen om het probleem voor zich zelf te zien.

Annelies zegt  dat Welzorg een verschillende beugel hebben gebruikte om het werkblad vast te maken, zij heeft een verzoek naar Welzorg gestuurd dat dit snel wordt geregeld.

Zij hoopt dat de beugel gemakkelijk  kan worden vervangen en dat dit kan spoedig worden gedaan.

Spoedig bij Welzorg betekent weken wachten, als ik zeer gelukkig ben zal het mid Februrari opgelost zijn, maar wie weet misschien word het ook eerder gedaan.


 Dan een uur pauze voordat Annelies en Harm hier zijn maar als het  betekenen dat er is een oplossing dan is het o.k.

No comments: