Monday, January 17, 2011

Sunday, 16, January, 2011 Langzaam Beter Worden.



Gisteren was een betere dag voor mij; mijn longen waren niet zo verstopt geweest voor de eerste keer sinds vorige Zondag.

Ik maakte de fout om liggend te slapen op Zondag en Maandag nacht dit resulteerden.in veel vocht.

Omdat het uiterst moeilijk is voor mij om te hoesten, mijn borst voelde alsof het  in stukjes werd gescheurd.  

Het was een genoegen om de dag niet door te brengen hoestend; en wat ook zeer aardig  was is dat ik gisteren weer wilde eten..

Misselijk gevoeld de hele week en k,kon slechts  linzensoep eten, dat nooit een probleem voor mij is om te eten.

Op Vrijdag kon ik ook brood eten en marmite wat zeer fijn was, echt comfort voedsel voor mij, brood en marmite was gemakkelijk te eten.

Vorge nacht maakte Richie verse pasta met fijn gehakt knoflook, prei en geraspte Parmezaanse kaas en olijven olie.

Voor de allereerste keer deze week had ik eetlust, zonder mij misselijk te voelen het was een goed gevoel.

Ik had zelfs een extra lepel gegeten en na diner dat ik een stukje  geglaceerde mango met chili peper wat een heerlijke traktatie was vorige nacht voor mij.

Ik verheug mij om mij een  beetje beter te voelen elke dag, ik weet dat het lang kan duren om te genezen, mischien zelfs twee maanden of meer om volledig hersteld te zijn.

Richie is net terug met de honden van het park, zij zijn heel blij; Ik verheug mij op de verhalen over hoe zij leuk samen spelen.

No comments: