Friday, January 21, 2011

En Koude Vrijdag In Januari..



Woman with a Guitar, 1913
Aristarkh Lentulavhttp://en.wikipedia.org/wiki/Aristarkh_Lentulov

Wi hebben allebei genoten van het verwarming gisteren, dat gelukkig weer opnieuw werkte en onze hete douche.

Ik genoot grondig van elk ogenblik en de warme handdoeken, toen Richie mij gewassen had.

Werkelijk schitterend om met warme handdoeken gedroogd te zijn, maakt het aardig en vooral, een plezierige ervaring.

Maakte het ongemak van de dag ervoor weer goed toen de verwarming plotseling niet meer  werkte, was een reusachtige schok voor ons allebei.

Blij dat de verwarmende ingenieur hier zo was gisteren, aangezien het weer merkbaar kouder werd.

Vandaag is het nog kouder geworden, het was een heldere zonnige dag, vandaag is niet zo helder maar Richie zegt dat het zeer koud was.

Werd wakker gemaakt vlak vóór 8 vanochtend door iemand van Welzorg.

Het nieuwe stuurmechanisme moet in het midden  van het Perspex werkbad, worden gepast dat over mijn elektrische rolstoel past.

Ik verheug mij op dit volgende week Dinsdag/Woensdag wanneer het wordt gedaan, dit kan niet snel genoeg voor mij gebeuren.




No comments: