Wednesday, January 26, 2011

Een Lange Dag.


Indefinite_Divisibility
Yves Tanguy.
http://en.wikipedia.org/wiki/Yves_TanguyEen Lange Dag.

Wat een zeer vermoeiende dag vandaag, wij waren wakker om 7.30 vanochtend, en Richie haalde mij uit bed en in de douche tussen 08.15 en 08.30.

Ik werd gedoucht en gedroogt en aangekleed om 09.30 en wij waren klaar voor onze eerste afspraak met een ingenieur van RTD Het Dorp dat het omgevings besturing van het bed ging verwijderen.

Dan om 11.00 Beenhakker, het bed bedrijf dat het oude bed mee nemt, zodat zij het nieuwe bed kunnen opbouwen.

Dan zou RTD Het Dorp hun  omgevings besturing van het bed halen, helaas waren zij niet.

De mensen van Beenhakker waren niet geamuseerd, en ik ook niet, ik heb getelefoneerd  en mij werd verteld dat zij vast zaten in verkeer en waren hier in 15 minuten.

Beenhakker was blij dat zjj aankwamen en deeden hun deel.

RTD Het Dorp kwam en verwijderde hun omgevings besturing van het bed,dit werd snel gedaan, toen heeft Beenhakker het oude bed weg gehaald.

Alles ging goed tot Welzorg twee uren te vroeg voor mijn rolstoel aankwamen.
Hij ging weer weg na het spreken met zijn planing afdeling en die is overeengekomen om  15.00  weer terug te komen toen het bed werd gedaan en ik kon weer naar bed..

Alles gingen goed en na het doen van mijn been oefeningen was ik terug in bed zeer moe om14.30.

Mijn rolstoel werd om 14,40 gehaald.

Zo goed dat alles o.k was.

No comments: