Tuesday, February 01, 2011

Maandag, 31, Januari, 2011. De Laatse Maandag In Januari.






Cyril and Marleen.


Vandaag is een zeer grijze, donkere en uiterst koude dag, een typische dag in Januari.

Maar ondanks het onplezierige weer is het goed om op te merken dat de dagen opnieuw langer worden.

Mooi dat Januari zo snel over was,  speciale na het dramatische begin met  brand stichting en een overstroming heeft veroorzaakt.

Dan hebben wij allebei die griep kregen, begin pas nu mij echt beter te voelen nadat wij allebei op 8 Januari ziek werden.

Zag onze huis arts vandaag, had een e-mail naar haar op Vrijdag verzonden maar zij zag het helaas pas vandaag, toen was zij hier om 12.15 om mij te zien.

Ik heb een vreeslijke jeukerige uitbarsting op mijn gezicht, hals en hoofd, dat mij gek heeft gemaakt, moeilijk om niet te krabben.

Op de een of andere manier ben ik erin geslaagd om door het weekend te komen zonder te krabben en enige schade aan mijn gezicht te doen.

Vergde een reusachtige hoeveelheid wilskracht om niedt te krabben,ik ben zeer blij dat ik erin slaagde om niets te doen tegen de constante irritatie.

Was blij de arts vandaag was goed, zij heeft een recept voor een creme voor mijn gezicht en een lotion voor mijn hoofd.

Volgens onze arts zou ik een verschil voelen deze Woensdag, en als ik geen opmerk, dan moet ik  haar bellen en zij zal mij een tablet voor schrijven..

Ik hoop dat het woensdag werkt


 T

No comments: