Friday, February 18, 2011

Geduld, Veel Geduld.



 
Leonardo man (after Virtuvius) with the artist tree, 1998.

Anthony Earnshaw.

http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Earnshaw
Ik proberen om het toetsenbord op het scherm te gebruiken zonder mijn geduld te verliezen en de woorden zelf te typen, dit stuk heeft meer dan dertig minuten gekost.

Dat is teveel geduld op dit ogenblik voor mij, ik typ dit zonder het toetsenbord op het scherm,  dit is nog sneller en het is de zelfde hoeveelheid woorden en ik deed er slechts vijf minuten over.

Vrij grote verschil en ook vermoeiend, ik denk dat het selecteren van elke letter uiterst tijdrovend is.

Het is moeilijk, ik probeer om de muis ertoe te brengen om aan de letters te richten die ik wil gebruiken.

Voor nu is het toetsenbord niet zulk een goede optie, niet nu met het gebrek aan controle van het muis in het toetsenbord of de andere muis.

Ik zal afwisselen tussen het typen en het gebruiken van het toetsenbord software.

Helaas worden vaak gebruikte woorden niet opgeslagen wat raar is want het zou moeten gebeuren.

Het toetsenbord erkend heel veel woorden niet, ondanks dat ik ze veel heb gebruikt, en twee woorden gebruik ik regelmatig, wat zeer frustrerend is voor mij.

Het is goed dat mijn haar zeer kort is en mijn handen niet goed werken, anders zou ik mijn haar uittrekken.

Niettemin zal ik mijn beste doen om te zien of deze software nuttig kan zijn, ik wil deze software grondig uitproberen en  misschien ook SeeTech, die oog gecontroleerde software.

Als geen hiervan voor mij werkt zal ik BrainFngers kunnen uitproberen, op dit ogenblik ben ik niet genoeg gehandicapt en kom niet in aanmerking kom om het te gebruiken.



No comments: