Saturday, February 12, 2011

Niets Veel Schijnt Ooit Te Veranderen.



Government.
Hans Duller.
http://www.hansdoller.com/page/bio/format/html


 Wij sliepen pas laat,  omdat wij naar de scènes in Egypte keken waar de mensen vierden dat Hosni Mubarak na 30 jaar opstapte.

Ben benieuwd of iedereen opgemerkt had dat zij eigenlijk niemand nodig hebben die hen regeert; Ik ben vaak benieuwd waarom de regeringen nodig zijn.

Ik denk het is omdat wij overtuigd zijn geweest, dat wij kunnen niet met elkaar samenwerken zonder een ‘’grote daddy'’ die ons verteld wat wij moeten doen.

Mensen werken dagelijks samen en het is deze samenwerking dat alles draaiend houdt en niet de overheid.

Ik verheug mij op de dag dat het ‘’ voor en door de mensen’' een werkelijkheid is en niet alleen een illusie dat in verkiezingstijd wordt verkondigd.

Ik denk dat het ook een illusie is, dat om de 4 jaar er een verkiezing is, en één partij word gekozen die niets zullen veranderen.

Na de verkiezing over is, neemt de verkozen partij alles over en alles gaat door zoals voordien,  tot de volgende verkiezing.  

Niets veel schijnt ooit te veranderen denk het komt omdat wij een zogenaamde democratie hebben.

Ik denk wij hebben slechts een draaiende deur en de zelfde partijen, en ons laat denken wij leven vrij en niet onder een dictatuur.  



No comments: