Wednesday, February 09, 2011

Een Mooie Heldere Zonnige Dag,


Gordon Onslow Ford.

http://en.wikipedia.org/wiki/Gordon_Onslow_Ford

 Vandaag is weer een mooie heldere zonnige dag, dat prachtig was te zien toen Richie de gordijnen opende.

Wat een traktatie om twee mooie dagen te hebben, dit weer heeft zulk een goede effect op mij, het heft mij op.

Mijn armen en handen en vingers worden helaas niet plotseling hersteld

Dit weer geeft mij een grote boost, die ik op dit ogenblik na twee weken grijze, nevelige, donkere dagen nodig had.

Een boost is welkom aangezien het gevoel goed is, goed een direct effect op mijn waarnemingen van mijn dag te voelen.

Op dit ogenblik voel ik mij optimistisch over vandaag en de twee afspraken vanmiddag, één om13.30 waar ik een demonstratie van andere besturing  methodes zal krijgen om mijn rolstoel te besturen.

De andere afspraak is over het kussen op de douche stoel, die moet beter worden bevestigd zodat het en ik niet glijden en het leven van Richie niet  moeilijk maakt.

Ik voel optimistisch dat de afspraken goed zullen gaan en zij allen zullen gegaan zijn om 14.30 en alles is achter de rug.

Ik krijg de post van vandaag  snel geschreven vóór mijn douche en dan kan ik van de middag genieten.





No comments: