Tuesday, February 08, 2011

Vandaag Is Een Mooie Heldere Dag


Alasdair GrayFaustin His Study1958.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alasdair_Gray

Ik vond het zeer moeilijk gisteren om optimistisch te blijven omdat het zulk een strijd voor mij was om iets te doen.

Mijn armen konden zich nauwelijks bewegen, het was moeilijk om mijn beker vast te houden of de vaporiser zak vast te houden.

Ik vond het zeer  moeilijk om mijn handen te gebruiken en mijn armen op te heffen is belangrijk, moeilijk te overwegen het verliezen van zelfs deze basisfuncties.

Het is vreeslijk om niet zelf te kunnen eten, zelf eten is zo belangrijk, ik heb niet  gerealiseerde hoe belangrijk het was tot Richie moet het doen voor mij.

Het was niet alleen mijn armen, maar ook gisteren mijn vingers die niet wilden werken, ik kon hen niet ertoe brengen om te doen wat ik wilde doen.

Ik probeerde een beeld voor de post van gisteren te vinden maar moest het zoeken van een beeld tot vandaag opgeven.

Vandaag werkt alles; Ik kreeg een beeld voor de post, deed de Nederlandse versie en heb de post van vandaag geschreven.

Vandaag is een mooie heldere dag, met zonneschijn en blauwe hemel, het is mooi om te zien, een reusachtige een nodige boost voor mij.



No comments: