Sunday, February 20, 2011

Een Langzaam Dag.



Andre Breton/Valenine Hugo.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Breto
http://en.wikipedia.org/wiki/Valentine_Hugo
Voel mij zeer langzaam vandaag na een late nacht; Ik wekte in veel ongemak, mijn bekken was verdraaide naar rechts en mijn torso naar links.

Mijn hoofd leunde naar rechts in een scherpe hoek dat niet comfortabel was zodra ik wekte.

Het is verbazend nog hoeveel beweging mijn lichaam heeft, alhoewel ik mijn lichaam totaal niet kan bewegen. 

Elke ochtend wanneer ik wakker word, Ik ben nieuwsgierig waar mijn lichaam is verschoven; hoe ik wens ik kon mij opnieuw rond bewegen..

Toen Ik nog mobiel was, zat ik nooit stil voor zeer lang; Ik stond altijd op en deed iets, gewoonlijk zodra ik had gezeten.

Hoe fijn het zou zijn om onafhankelijk te kunnen weer bewegen, ik zou graag mijn torso bewegen, en van mijn taille te buigen.

Nu is het zeer moeilijk om mijn armen op te heffen en mijn hoofd aan te raken, deze dagen is dat niet mogelijk om de vingers van mijn rechts tot mijn mond te krijgen.

Om te doen dat moet ik rechts met mijn linker hand zou moeten steunen, wat uiterst vermoeiend is, dat is slechts moeilijk te doen voor seconden.           

Ik ben mij ervan bewust dat mijn situatie dit zich ongerust maakt en maakt me droevig beetje zal tegenhouden me niet makend het beste van alles is gevorderd ik kan.                                                



No comments: