Sunday, February 20, 2011

Het Is Veel Werk, Maar Belonend.

 
 

Gravedigger.
Andre Breton.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Andr%C3%A9_Breton

 Wat mij altijd verrast is hoe snel de Vrijdag Zondag word, zoals dit weekend weer.

Ik probeer om mijn rechte hand te gebruiken wat niet gemakkelijk is, aangezien ik het niet veel de laatste tijd heb gebruikt.

Het is moeilijk om mijn rechte arm uit te strekken om de toetsen te bereiken  die ik nodig heb; dit is niet gemakkelijk als het klinkt, omdat mijn rechte arm
zeer zwak en stijf is.

Ik kon met twee wijsvingers typen maar nu is het moeilijker om mijn rechte arm
uit te rekken.

Zo probeer ik om zo veel te doen zoals ik kan, soms slechts vaar ogenblikken  wanneer ik kan typen met beide handen.

Ik zal de muis zoveel gebruiken als ik kan en zo vaak ik kan met mijn rechte hand en  met de muis onderaan het toetsenbord is ook goed.

Het is niet gemakkelijk wat dat ik het moet doen, ondanks de pijn en de reusachtige inspanning nodig om mijn armen uit te rekken betekent.

Soms nu werkt het,  wat goed is, maar nu kan ik niet met rechts
typen maar ik kan de muis gebruiken.

Op dit ogenblik kost dit veel inspanning maar ondanks dat het veel werk geeft, is het zo zeer belonend.




No comments: