Thursday, February 17, 2011

Een Goede Afspraak.


The Angel  Of Anarchy.
Eileen Agar.
http://en.wikipedia.org/wiki/Eileen_Agar
Gisteren was het een goede  afspraak met Johanneke, zij zag meteen dat de arm steunen te hoog waren.

Dit heeft  heel wat spanning aan mijn schouders veroorzaakt,  dat ik niet had opgemerkt.

Moeilijk om op te merken welk oorzaken mij pijn en ongemak geven, ik merkte het ontbreken van de spanning aan mijn schouders weg was, nadat Richie de arm steunen had aangepast.

Deze aanpassing was goed, zoals de andere tijdelijke aanpassingen waren die Johanneke gisteren maakte; toen zij opmerkte dat ik extra steun nodig had.

Ik had het nodig boven mijn rechter heup en op de linkerzijde boven mijn linke heup;  Johanneke zette daar wat schuimrubber om mij wat tijdelijke steun te geven.

Zij zal een afspraak maken met Summit, het bedrijf dat de rolstoel kuip in 2009 had aanpast.

Dit zal in de week na volgende week plaatsvinden; deze noodoplossing heeft mij reeds geholpen om beter te zitten.

Ik verheug mij op de afspraak met Summit en Annelies en Johanneke en een goede oplossing.

Wij bespraken ook de problemen die ik met het typen heb en navigeren tussen toepassingen.

Wij waren het ermee eens dat ik zou de toetsenbord op het beeld scherm blijven gebruiken.



No comments: