Friday, February 11, 2011

Het Is Vrijdag.


 
Cyril.


 Het is Vrijdag; droevig is het vandaag weer een grijze, nevelige koude dag zoals gisteren, alleen geen stortbui.

Richie is boodschappen aan het halen, hij wil het vandaag gedaan krijgen zodat hij niets morgen hoeft te doen en daan kan hij de 6 Naties Rugby kijken.

Morgen middag zal een goede vriend langs komen voor een uur, een prettig vooruitzicht, het is aardig om een vriend te zien.

Wij konden werkelijk graag meer vrienden zien en minder ander afspraken, maar gis dat wij meer mensen zullen zien zodra het weer beter wordt.

Iedereen is nog in de winterslaap tot eind van Februari en begin van Maart wanneer de mensen beginnen te telefoneren om afspraken te maken. 

Voordat ik hier leefde had ik nooit een jaarlijkse agenda, maar hier moest ik één hebben aangezien alles door afspraken  werd gedaan.

Aangezien ik zo gehandicapt ben moeten wij helaas nu weten wanneer mensen van plan zijn te bezoeken zodat Richie mij kan douchen en ik ben klaar tegen de tijd dat het bezoek komt, zit ik in mijn rolstoel.


No comments: