Wednesday, February 02, 2011

Een Vermoeiend Dag.


Een Wereld Zonder Waarheid.

Martin Soesbergen.

1960 Amsterdam.

http://soesbergen.exto.nl/

Vandaag was een zeer vermoeiend dag met twee afspraken, één met RTD  Het Dorp voor een toetsenbord op het scherm dat misschien nuttig is voor mij.  

Afspraak nummer twee was met Annalies van ARCA, mijn adviseur van de WMO en Harm, van Welzorg, om te zien of zij kunnen  het probleem met het werkblad oplossen.

Zodra ik slechts de eerste letter typ en misschien de tweede brief worden  woorden voorstelt die ik zou kunnen willen gebruiken.

Dan typt ik het nummer dat naast mijn gekozen woord is en het woord wordt in de tekst opgenomen.

Op dit ogenblik heb ik niet het geduld omdit te doen, maar ik zal mijn best doen om het te gebruiken, ik typ op dit ogenblik een beetje zelf en doe een beetje met het nieuwe toetsenbord.

Het gaat beter dan ik had gedacht, ben blij dat het zo goed gaat, het is  zeer veel  langzamer dan de woorden zelf tikken.

Schijnt langzamer te zijn dan denken en tezelfdertijd tikken nu vindt ik het als tweemaal zo lang.

Een keer voor het denk werk, van wat ik wil schrijven en dan tweemaal om het scherm toetsenbord te gebruiken.

Het toetsenbord heeft drie talen maar in Engels schijnen de woorden vrij beperkt te zijn, het had zelf toetsenbord niet.

Hopelijk wanneer ik aan het toetsenbord wen zal ik meer over de mogelijkheden te weten komen.





No comments: