Saturday, February 26, 2011

In Hun Bevrijding Zullen Slagen


 Margin Of Silence.
Kay Sage.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kay_Sage

 Laas net mijn postvan gisteren, waar ik zei, dat ik mij het zelfde voelde als ooit, natuurlijk is dat slecht een gevoel is, en geen fysiek werkelijkheid is..

Hoe ik wens dit was echt, een vriendin stuurde een e-mail waar zij zegt het is niet eerlijk wat met mij gebeurd.

Natuurlijk  is het niet eerlijk, maar wat is eerlijk, zou het eerlijker zijn om geen MS te hebben, maar voor iemand anders is het niet eerlijk.

Ik ben soms benieuwd over de betekenis van eerlijk, ik denk dat geen ziekte  ooit op zulke wijze kan worden beschreven.

Dat is te emotioneel, ik heb altijd geprobeerd om mijn MS zo te zien, het gebeurde  en ik kon niets doen om het tegenhouden.

Ik wens dat er iets was dat ik kon doen, om het te veranderen, ik zou 110% inspanning  geven en, helaas kan ik dat niet.

Deze week heb ik alle mensen in Libië toegejuicht, die proberen om hun despotische leider, Gaddafi na 42 jaar van de hand te doen.

De jaren van intimidatie en geïntimideerd worden, van omgekocht worden en  tegen elkaar uit gespeeld worden, die waren de gelukkig mensen.

Minder gelukkiger mensen die  werden gevangen genomen, gemarteld en vermoord en werden  in ballingschap gestuurd en werden daar vaak vermoord.

Ik hoop dat de Libische mensen in hun bevrijding zullen slagen


No comments: