Tuesday, February 08, 2011

Ben Vastbesloten Om Het Beste Van Alles Te Maken Dat Ik Kan.



Cowcaddens Streetscape.

Alasdair Gray.

http://en.wikipedia.org/wiki/Alasdair_Gray

http://www.alasdairgray.co.uk/

Vandaag is weer een grijze, nevelige en koude dag geweest, erg jammer aangezien het goed zou geweest zijn om een heldere, zonnige dag te hebben.

                     Wij hebben slechts grijs, nevelig, koud weer gehad voor de laatste twee weken, maar  het is slechts het begin van Februari.

Vandaag had ik een goede afspraak met mijn uitstekende fysiotherapeut Mathilde, opnieuw merkten wij allebei op hoe moeilijk de oefeningen voor mijn armen zijn.  

Niettemin is het belangrijk voor mij dat ik de twee fysiotherapie afspraken met Mathilde heb evenals het doen van mijn arm oefeningen elke ochtend.

Ik heb onlangs opgemerkt dat mijn armen helemaal niet meer goed functioneren; vandaag kon ik niet niets doen met mijn rechte arm.

Zeer eng dat mijn arm functies zo veel zwakker zijn elke week, vorige week kon ik nog mijn hoofd aanraken.

Deze week kon ik slechte mijn voorhoofd aanraken, hoop werkelijk dat ik het nog kan doen volgende week.

Ik nu geleerd met mijn handicap te leven, ondanks dat ben ik zeer bang door de recentste ontwikkelingen.

Ik ben vastbesloten om het beste van alles te maken dat ik kan.

No comments: